7 Mart 2012 Çarşamba

PUF


Oğlum?  Kanına baktırdın mı bu aralar? Hm? Cevap versene evladım! Senin bi' bakışların falan değişik. Bi' kötü, kötü; cansız, cansiz bakıyorsun sen. Gözlerinin altı çökmüş pesimist!!! Git tatlı birşey ye , bir güzel şarkı dinle, güneşe çık... Bi' arındır kalbini, sağlıksız. Yüzünde meymenet yok be! Git bi iyi muayene ol.
-Doktor, de
- Ben ,de
- Çürüdüm haberim yok; gözlerim çöktü, karardım, kötüledim, kötüleştim, öteledim, de .
-Kurtar beni doktor , de.
Bu ne hal, bu ne el titremesi bu yaşta yavrum.A! Babanla, kötü bi günümüzde mi peydah ettik seni , nedir?
Herşeye tepkilisin. Herkes için kötü şeyler düşünür oldun.
Niyetim seni eleştirip küstürmek değil, biliyorsun değil mi? Canımsın sen benim. 'Oğlan kahrolmayı seçti, saygı duymalıyım.' Diyemiyorum. Dilediğin şeyi tercih et ama kötücüllük yayıyorsun kuzucuğum.
Git, bi' elini yüzünü yıka , çabuk. Böyle kem bakılmaz evladım. Nedir yani? Neye taktın kafanı? Hepsi geçer, insan kalır. Kaçırma.
Bunalımda mısın yavrum? Söyle. Herkes girer bunalıma, sıkılma. İyileş. Sen sevdin bu çıkmazda kalma mağduriyetini. Böyle şikayetlenip sağa sola huzursuzluk vererek mi hissettireceksin varlığını? Yapma. En çok 'kendine' yapma. Arın.
 İçini temizleyip sağlığına kavuşana kadar gözüme gözükme. Çünkü bu zaten sen değilsin, bu halinle yanimda olsan ne, olmasan ne?...
Terlik giy ayağına, bardak kırıldı sabah...
...
Bu kadar lafa hala gitmedin  ya...
'Puf!' Diyorum sana! Puf! 'Yuh'filan kesmez bu durumda. Absürtsün bebeğim.PUF!

Hiç yorum yok: