5 Mart 2012 Pazartesi

AYNA

-Canım bak bişey istiycem senden ama sakin ol, olur mu korkma. ..
-Evet? Söyle.
-Bana bi' ayna getirir misin?
-Ayna mi?
-Evet, ayna.
-Olur, ne var ki bunda? Ne oldu ki? Ruj mu süreceksin bu saatte? Gözüne bir sey mi kaçtı? Süslü...
-Canım sakin ol, sana bişey diyeceğim.
-Ya söylesene anne, ne gizemli, gizemli konuşuyorsun ya ?
- Ben yüzümü unuttum kızım.Hatılamıyorum. Şu an kim olduğumdan tam olarak emin değilim. Ama sanırım senin annenim; bana baya yakın davranıyorsun. Seviyorsun beni belli.
-Anne ? Ne diyorsun? İyi misin? Otur bi' . Dalgami geciyorsum kadın! Anne?
-Yok. bende yok o bilgi. Gercekten hatırlamıyorum. Kusura bakmayın kızım. Şimdi beni biraz yalnız bırakmanızı rica etsem? Olanlar beni cok yordu.
(Kız aglayarak cikar)
(Kadın seslenir)
Kızım? Bakar mısınız? Kapıyı, lütfen-
-Ya anne ya!
-Gel,gel...  Şaka yaptım, salak .
(Kız ağlamakla gülmek arasında kalır; oda ile dışarı arasında kalır, aradan bakar, çıkar...)

Hiç yorum yok: