2 Ocak 2013 Çarşamba

KIZIM BİR DELİYİ SEVDİ





-Baba... Ben DeliAhmet' ten hiç korkmuyorum.
-Aferin kızım.
-Bence DeliAhmet çok komik birisi.
-Komik deme, ayıp.
-Ama çok komik; kocaman birisi; sadece 'Auuuu' diyebiliyor.Herkes de onu anlıyor; ben bile...Hep aynı otobüsle, iki köy arasında gidip geliyor. Tren saati gelince de mutlaka gidip tirene el sallıyor. İyi birisi. Hep elinde ekmekle gezmesi de komik. Çocuklar ondan korkuyor ama benim umurumda değil. Bana ekmeğinden de veriyor bazan. Bir kere de karşıdan karşıya geçirdi Adem'le beni. Güçlü birisi .
-Yavrucuğum, Ahmet iyi biri elbette. Çünkü O, kaç yaşında olursun, hep 5 yaşında çocuk.
Ahmet'in annesi genç bir kızken hamile kalmış. Hiçkimse bebeğin babasını araştırmamış, çünkü köyde bu kimsesiz kıza yanaşmayan bir avuç erkek varmış. Kızcağız herkesten korktuğu için, babaannenin yanında doğurmuş Ahmet'i... Ahmet doğunca da dili tutulmuş. Sadece 'Auuu' diyebilir olmuş. Ahmet 5 yaşına gelince de istasyondan bir tirene binip, oğlana el sallayarak gitmiş. Sürekli köye değişik, değişik haberler gelmiş.
' Ahmet'in anası bülbül gibi konuşmaya başlamış da, zengin bir koca bile bulmuş.';'Ahmet'in anasını çöp karıştırırken görmüşler.';' Şarkıcı olmuş.';' Almanya da dikiş dikiyormuş. ';'Çatılarda 'auuu' diye uluyup oğlunu ararmış.';' Ceylan olup ormanlarda koşturmuş.' ; 'Telkari zanaatkarı olmuş.' ... Ahmet ise hala her sabah tireninde, anasını uğurlar dururmuş...
-DeliAhmet hala 5 yaşındaysa benim kardeşim olsun mu baba? Bana hep bozuk para veriyor, yanağımı sıkıp otobüsün camına da çiçek çiziyor.
-Olur yavrum; istediği zaman gelsin bize.
-Ha! Bi de ; yarın ben de istastona gideceğim. Yarın kesin geliyormuş annesi galiba. Bence ...
-Olur canım.
( Ertesi sabah Ahmet'in annesi gerçekten gelmiş. )

Hiç yorum yok: