16 Haziran 2012 Cumartesi

İLK AŞK

Ne söylesem yetmez...
Babacığım ;
sana doğduğumda taşıdığım bebek kalbiyle,
emeklemeden yürürkenki afacan halimle,
bisikletten düşmüş yaramaz halimle,
tırnaklarımı siyah keçeli kalemle boyayıp seni delirttiğim ergen halimle,
eteğimi beş kez kıvırdığım liseli halimle,
üniversiteye başladığımdaki savurgan halimle,
sahnede büyüyen kalbimle;
1 yaşımdaki bebek aklımdan 29 yaşımdaki saçma aklıma kadarki her duygum, her heyecanım, her türlü sevgimle TEŞEKKÜR EDERİM!

Bana izin vermediğin her şey için sana teker, teker teşekkür ederim.

Dünyanın en saçma şeylerini heyecanla anlattığımda dahi beni can kulağıyla dinlediğin için;
sürekli fotoğraflarımı çekerek hayatımın her anını ölümsüzleştirdiğin için;
elime mikrofon verdiğin için,
herkes çocuğuna 'icat çıkarma' derken, sen bana 'bugün ne icat çıkardın?' dediğin için,
iş yerinde saatlerce oyun oynamama izin verdiğin için,
beni şarkılarla, türkülerle, müzikle büyüttüğün için;
ilk rakımı seninle içtiğim için,
beni resimle tanıştırdığın için,
TEŞEKKÜR EDERİM!

Ahmet Kaya için,
Aziz Nesin için,
Çiçekleri ve hayvanları çok sevdiğin için
TEŞEKKÜR EDERİM.

Mahallenin ortasına izinsiz pota dikip, polis her söktüğünde yeniden dikerek ,çocuksu direnişinin arkasında durduğun için,
TEŞEKKÜR EDERİM.

Öylesine,
sade
ve sadece sen olduğun için
TEŞEKKÜR EDERİM!

Saçımı çeken bi' oğlan çocuğuna karşı kendimi korumayı öğrettiğin için,
(ben abartıp çocuğu dövdüğümde çaktırmadan gurur duyduğun için:)),
düştüğümde bana bakamayacak kadar hassas olduğun için,
gücünü ve güvenini her an kalbimde hissettirdiğin için,
peyzaj'ı bırakıp konservatuvara girdiğimde en büyük destekçim olduğun için,
haksızsam bile benim yanımda olduğun için,
tatilde gıcık bi' kadınla tenis oynadığın için hastalanma numarası yaptığımda, bana sadece güldüğün için (sonra yıllarca dalga geçtin ama olsun:)),
ergenliğe girdiğimde ne olduğunu anlamayarak beni doktora götürdüğün ve durumu öğrenince sünnet düğünü gibi kutlama yaptığın için (rezalet:)),
beni çok şımarttığın için,
lisedeki tarih öğretmenime ağzının payını verdiğin için,
berbat oynadığım halde benimle tavla oynadığın için,(bilerek yenildiğin için)
yüzme bilmezken bile denizin ortasında, kendimi deniz kızı gibi hissetmemi sağladığın için ,
arkadaşlarımla arkadaş olduğun için,
TEŞEKKÜR EDERİM...

Ne yazsam yetmez...

Hala uyanınca annemle ikinizin ortasında şekerleme yapmamdan sıkılmadığın için,
bana verdiğin cesaret için,
hem oğlun hem kızın olmama müsade ettiğin için,
bana çok ama çok sarıldığın için
TEŞEKKÜR EDERİM!

Genetik olarak, huy-hus olarak bana geçirdiğin her özelliğin için,
TEŞEKKÜR EDERİM...
Örnekler;

  • bir kavga anında ilk dayılanan kişi olmak ;)
  • herhangi biri için, kendi ailemden biriymiş gibi fedakarlıkta bulunmak,
  • gece yemek yemeyi sevmek,
  • erken beyazlayan saçlarım :)
  • gözlerim 
  • ve (en sevdiğim) duygusal hallerim ... (daha çok var tabii ...)

Makyaj dersinde bıyık taktığım an kendimi Mustafa Ünaldı gibi hissetiğimi de hatırlatırım :)...
Sana benzemekten gurur duyuyorum...

Ne desem az kalır...

Sadece ailemiz için değil, dünya için, ülkemiz için verdiğin eşitlik mücadelesi için
ve bu mücadeleden sapasağlam çıkıp evimize geldiğin için teşekkür ederim KAHRAMANIM!

'Yavrucuğum, ya ben anlatamıyorum ya sen anlamak istemiyorsun! ' diye isyan ederek, sabırla bana her şeyi anlattığın için,
TEŞEKKÜR EDERİM ! (Bazan işime gelmediği için anlamazdan geldiğimi bildiğin halde;))

Beni ismimi 'Özlem' koyacak kadar çok özlediğin için,
beni görebilmek için askerden kaçtığın için,
beni kardeşimden daha çok sevdiğin için (hehehehhhh, şaka,şaka)
TEŞEKKÜÜR EDERİM!

Bana mükemmel bir kardeş verdiğiniz için
TEŞEKKÜR EDERİM!



Çok yaşa, çok mutlu yaşa e mi!!!
Sen dur daha ben daha çok güldüreceğim seni, daha ne güzel şeyler yaşatacağım sana! Aha da şuraya yazıyorum oğlum!!!



Çünkü sen benim ilk aşkımsın...
fotograf sahibini bilmediğimden isimsiz yayınlıyorum.




not: Yıllarca yazsam da bu yazı hep eksik kalır canım babam, biliyorum... Yazamadıklarım için bağışla...

Hiç yorum yok: