8 Haziran 2012 Cuma

BAKAR MISINIZ?


                                           

    
Kaçan uykular;
kaçan hevesler;
çorap tekleri;
yaz/kış saati uygulamalarında kaybolup beliren birer saatler;
küpe eşleri;
çantamın yuttuğu çakmak;
pia;
yanlışlıkla kırıp küstürdüğüm sevgili dostlar;
varlığını kimsenin bilmediği sesler;
rüyalar;
pencereden uçarcasına özgürleşen duman;
es geçtiğim fikirler;
haritadan silinen ülkeler;
içine kaçan klavye düğmeleri;
gardrobun altına düsen, şişle dahi alınamayan; kıyın, kıyın kaçan kalemim;
unuttuğum anlar, anılar;
de javular;
kısalttırdığım elbiselerin kumaş parçaları;
bebekleğimden beri kestirdiğim tüm saçlarım;
albümü otobuste unuttuklari icin yuzlerini hic bilmedigim aile buyuklerimin varlıgına dair işaretler;
godo;
uyurken belirsizleşen adalar;
nesli tükenen hayvanlar;
bilgisayardan aniden silinen fotoğraflar;
kütüphane yandığı için edebiyat tarihinden silinen eserler;
gözümden kaçanlar;
işlevsiz kalıp kendini unutturan uzuvlar;
zamanın öğüttü şarkılar ...
Hey! Beni duyabiliyor musunuz? Birileri sizi cennet için mi biriktiriyor; bir sürpriz parti için? ( İyimserim gördüğünüz gibi)
Orası neresi? Oradaki kendim!Beni duy.Beni de alın!

(Bazan çok yalnız hissediyorum sizsiz...)

Hiç yorum yok: