16 Mayıs 2012 Çarşamba

İYİ EĞLENCELER



Ben Taze Yılmaz. 87 yaşındayım. 

Ben küçükken en sevdiğim renk beyazdı; benim gibi tüm kız arkadaşlarımın da. 
Erkeklerinki de sarı: Masumduk. 
Beyaz ile sarı arkadaştı ya da yavuklu... 

Sonra büyüdüm, bir kızım oldu. Onun çocukken en sevdigi renk pembeydi; tüm kız çocuklarının da. Erkeklerinki de mavi: Ayrimciydilar. 
Mavi ile pembe birbirine 'karşı'ydı ya da düğümlü...

Kızım büyüdü ve O'nun da bir kızı oldu. Torunumun çocukken en sevdigi renk kırmızıydı; tüm kız cocuklarinin da... 
Erkeklerinki de siyah: Öfkeliydiler. 
Kırmızı ve siyah birbirine düşmanca tutkuluydular ya da bağımlı...

Renklerimizle yaptığımız resme bakıyorum da... 
Zamana neler yazdığımıza...
Biz bu aşk ve cinsiyet meselelerinde, havada karada iyiydik sizden çocuklar... 
Çağdaşlığınız sizin olsun... 
Bir kadeh daha alabilir miyim canım?
Ben eve gidip biraz fotoğraf kurcalayayım... Birden içimden geldi... 

İyi eğlenceler size... 

Hiç yorum yok: