9 Mayıs 2012 Çarşamba

.(1)'DEN, :::(6)'YA KADAR Bİ' SAYI TUT



Tek bir yanıtla, yeni çatallara açılan yolum; izindeyim.

Duvarların için gelen çıngıraklı zar sesleri.
Dünyamın üstünde bir eski masa;
İki tabureye karşılıklı oturmuş iki varlık.
Durmadan zar atıyorlar, duyuyorum. Şimdi kaç geldi?
Devam.

Şimdi bir kez daha, bir yeni yolun ayak ucunda beklemekteyim.
Şimdi?
Peki; buradan da başka bir yere sapıyorum.
Yolculuğumu bilinmeyen varlıklarla kumar oynayarak yapıyorum.

Kaç attın?
Tamam, bize iki çay.  (Bu çay siparişi de gözleri zardan ayırmaksızın, ayağı 2 kez yere vurmak suretiyle veriliyor.) Söz yok. Söz, söylem kıymetli çünkü.

Aniden kapıdan girip sadece zar atıp yolu çizgisinden saptıran Tanrı misafirleri en tatlı pilotlar: fikirsiz, öylece ve sıradan.
Gelir, çekinerek bir adres sorar ya da belki bir çay içer, zarı atıp gider. Bakayım kaç? ...
Güzel, beklenmedik bir adım.
Şimdi yine, yeni bir yolun tam ucundayım.

Zar seslerinin içinde tedirgin bir huzurla uykuya dalarım.
Hala yollardayım.
Uykumun içinde yol, yordam öğreten başka bir hayata uyanırım.
                                                     Ben...
                                                     Ben bir orada bir burada yaşarım.

                                                                                                                                      İmza; Ruh


Hiç yorum yok: