31 Ekim 2012 Çarşamba

SöZ



Sana gözüm gibi bakacağıma söz veriyorum...
An, an seni yaşayacağıma;
seninle çok şeye güleceğime;
senden çok şey öğrenmek için tüm gözlerimle seni izleyeceğime söz veriyorum.
Senden gelen güzel haberlere çok sevineceğim...
Bazan sana uzaktan sesleneceğim. Kokun ömrüm boyunca burnumun ucunda duracak, yanımdan koşarak biri geçtiğinde gelen esintiyle bile kokunu hatırlayacağım.
İp atlayıp top oynayacağım;
plastik topumun kırmızı, ipimin yeşil, gökyüzümün pembe olacağına söz veriyorum.
Çoğalacağıma; insanlarımla, kelimelerimle, acılarımla, sevgiyle ve çok gülerek çoğalacağıma söz veriyorum.
Köpüklü şarkılarla, ay ışığında yıkanacağıma;
zannetiklerimle anladıklarımı tanıştıracağıma söz veriyorum.
Saçmalayarak büyümek için kendimi kollarına bırakacağıma;
defolarımı tamir etmek için yorulacağıma;
seninle çok sevip, seninle çok yolculuk yapacağıma;
değdiğim her şeye iyi gelmek isteyeceğime söz veriyorum.
Topuk tıkırtılarımla lunaparkın içinden geçip,
rüyalarımı denizlere anlatacağıma;
dolu dolu ağlayacağıma söz veriyorum...
Seni layıkıyla ve afacanca yaşayacağıma söz veriyorum...
Sana söz veriyorum 30. yaşım...

Hiç yorum yok: