4 Ekim 2012 Perşembe

FİLMİM































Bugün 50.000 ren geyiğinin doğumgünü...
Tepelerin düzlüğünde 50.000 anne ren geyiği, aynı gün bebeklerini doğurdu...
Bugün de hergün gibi dünyadaki herşeyin değiştiği sıradan bir gün...
Zikzaklı çizgiler çizerek yürütüyor beni hayat.
Ani bir hareketle yerimden fırlayıp gitmemi istediği yolun ortasından, mayın gibi sessizce bekleyen bir tramplenin üstüne attırıyor adımımı;
zıplayıp yükseliyorum.
Birkaç zıplayıştan sonra, zınk diye asılıkalıyorum havada.
Bir durma anı.
Askılarım kopuyor ve nehre düşüp akıntıyla sürükleniyorum.
Bir dal düşüveriyor önüme, köprü gibi iki kıyıdan tutunup duruyor; hemen yeni bir yol.
Macera dolu bir aksiyon filmi kurgusuyla;
pıtıpıtı kalbin heyecanıyla;
romantik komedi tadında;
olumsuz örnek olabilecek ve eğitici davranışlarımla;
2 yaş altı, 18 yaş üstü demeden;
gerilimleri korkuya dönüştürmeden;
belgesel çıplaklığında;
dram kareleri serpiştirilmiş araştırma serisiyle;
gelen sesleri kabul ederek;
   kendi yerime gidiyorum.
Kendi zamanımda.
Sultanınız emin ellerde beyim.

Hiç yorum yok: