30 Ekim 2013 Çarşamba

PARLEMENT RÜYA KULÜP SUNAR



Bakalım bu gece vizyonda hangi rüyalar varmış; 

Salon 1 
'NİKİ BENİ SORDU MU?' 
Aile rüyası, genel izleyici... 
-Olur, olabilir... Piknik tadında bir rüya, güzel. Bunu aklımda tutuyorum. Ama önce, diğer salonlarda neler var, bi görmek istiyorum. Haydi bakalım, devam!

Salon 2 
'ANNE, SEN BARBAR MISIN?' sanatsal ve çocukluktan kalma ögelerle bezeli, Avrupa tarzı rüya...  Bu yılki birçok sanat aktivitesine ilhâm vermiş bir eser. 
-A! Bu rüyayı çocukken izlemiştim. 18 sene sonra neden yeniden vizyona sokmuşlar ki bunu? Bi anlamı olduğuna eminim. Bu bi işaret!  Anlarsınız ya(göz kırpar) , yoksa neden durup dururken bi çocukluk rüyası girsin ki vizyona?... ...  

Salon3:
'BALONCUKLAR PATLATKEN GEL CEYKIP.'
Bi köpek ve bir motorsikletin dostluğunu bozan çocuklar hakkında. Köpek ve motorsikletin kavga sahnesi ve motor sesinin köpeğin sesini havadan silme anlarındaki sihirli şiirsellik bu rüyaya çok Oscar getirir.
-Çok sevdiğim bir rüya, bugünlerde eşe dosta çok bahsettim. Denk gelirseniz siz de bu rüyaya bi şans verin... 

Salon 4: 
'SENİ UZAKTAN SEVMEK, AŞKLARIN EN GÜZELİ.'
Yeşilçam remake'i bi klasik. 
Sevdiğinin uçurumdan denize düştüğünü gören bir kızın hikâyesi. Acıklı ve ürpertici sahneleriyle etkileyici bir pskilojik dram . 
-İlginç, evet. Acaba izlesem mi? Azıcık ağlar rahatlarım hem. Ama yok, çok ağır, ben almıyim. 

Salon 5
'FIRFIRLI HAYAT'
Ada vapurunda geçen, en iyi ışık tasarım ve mükemmel zamanlama ödüllerini toplayan tutkulu ve romantik bi film. 
-Havada karada yine izlerim!

Salon 6
'Bİ YERDEN SU SESİ GELİYOR'
Daha önce farklı rüyalara da ev sahipliği yapmış bir mekânda çekiliyor. Ancak rüyanızda gördüğünüz ve çok bildik bir uçurum. Yeşil, yüksek ve deniz kokulu. Oradaki gizemli evin hikayesini bir denizatının ağzından dinliyoruz.
-Çok etkileyici! Bunu bi gündüz seansında izlemek süper olur!

Salon 7

'BENİ EVE GÖTÜRÜN'
Evden telâşla çıkıp servise ayakkabısıyla değil de ev terliğiyle binen bir kız öğrencinin başından geçen maceralar. Komedi. Servis bir türlü okula yetişemezken, kız külotlu çorabıno giymeyi de unuttuğunu hatırlayarak yeni bir paniğin kapılarını açar. Servis okula yetişebilecek mi?
-Bu ne ya! Ergen rüyası. Ben gülmem bu komiğe...

Salon 8
'SAKIZ'
Dram. Başından felâketler geçen bir genç; 8 kişi girdikleri mağaradan rek kişi olarak çıkıyor. 
-Öf! Reality show mu rüya mı belli değil, istemem. Ticari rüya mıdır nedir?

Salon 9
'MUAYYEN GÜZÜMDEYİM AŞKIM'
Çikolata şelâlerinden kovalarla çikolata taşıyan kadınlar, çilek ağaçlarında salıncak kurup şarkılar söylüyor...
-Rüyanın konusu bile şişmanlattı 
beni. Diyete ara verince izlemeli...

Salon 10

'YEŞİL FİL NEREDE?!!!'
İçinden fil ordularının geçtiği bir belgesel. Bu orduyla bir kız çocuğunun karşılaşmasını anlatıyor. Kız yıllar önce kaybettiği yeşil filini ararken kaybolduğu ormanda bir fil ordusuyla dost oluyor. 
-Çok ama çok acıklı. ... -da 'Bu nası belgesel ya! Kız çocuğunun vahşi doğada ne işi var?' Filan gibi saçma sorular sormaya başladığıma göre uyanıyorum. Olamaz!... Vizyondaki mükemmel rüyaların anlamlarını göremeyecek kadar uzaklaşıyorum ; bütün hikayelerden kopacak kadar ölüyorum. Bir bardak su içip gözlerimi rüya salonlarına çeviriyorum. Uyanık hâlime kanmadan hemen uyku geçitlerine koşmaya başlıyorum. Sonra uykuda yeniden hayata dönüyorum ve rüyalar alemine kavuşuyorum. Bana iyi seyirler... Ve tabii size de...

Not: Rüya önermek isterseniz bana nasıl ulaşacağınızı biliyorsunuz... 

İmza: Bir rüyasever

Hiç yorum yok: