23 Ağustos 2012 Perşembe

ÇEMBERDIŞI



Doğrusuyla yanlışıyla, kim olursak olalım kesin söylemiş olduğumuz şeyler var... 

  • Tırnaklarımı çok kısa kesmişim, bir  acıyor ki sorma...
  • Kolumun üstüne yatmışım gece, tutuldum çok fena.
  • Tavuk dokundu galiba.
  • Sabak ılık su iç.
  • Maydonoz suyu ödemi alıyor, toksinleri falan söküp atıyor.
  • Levent Yüksel' in ilk albümü benim icin çok ayrıdır ama...Zaten sonra da bi'şey yapamadi o ya...
  • Ben Hayat Ağacı' ndaki o itfaieden bozma evin hastasıydım; Sam yukardan boruyla iniyor filan... Çok güzel ya...
  • Hababam sınıfının ilki en iyisidir, kim ne derse desin...
  • Yok canım; erkenden kalktım aslında. Bi' ton iş hallettim, sonra geri uyumuşum. Boşver ya, sen n'aptın? ( Aradaki 'bi ton iş' bölümü hiç yaşanmamış tabii... )
  • Dişlerimi temizletecegim. ( En az 5 ay önceden söze dökülür; sonra da işte belki temizletilir o diş. )
  • Biz de göçmenmişiz aslında, başka bi' ülkede atalarımız varmış, gemiyle mi ne gelmişler...De mi anne? (Annedeyiz: Boş bakış.)
  • Küçükken sarışındım ben.
  • Kaş'a gitmelisin.
  • Etiform bildigin saman kağıdı. ( Hapur, hupur yer bi'de hep.)
  • Avrupa turu o kadar da pahalı değil aslında.
  • Ben öyle nişan-düğün-kına gecesi ayrı ayrı istemiyorum ya; ne gerek var. ( Hepsi hepsini yapar)
  • Köye yerleşelim ya.
  • Yarın yağmur yağarsa sıçtık.
  • Annem biliyor da babama daha söylemedim.
  • Aslında çok pahalı kaliteli bi'şey de, ben indirimden aldim.
  • Hiç sevmem ilaç içmeyi; hep bitkisel şeylerle iyileşirim. Aktarcıyım ben. ( Bi' ton ilaç içer- uykusu kaçınca yarım kas gevşetici ya da alerji ilaci içer: misss)
  • Aramayacağım (derken bile aramaya baslayabilir)
  • Ya sana söyleyecektim de telefonda konusmak istemedim; canlı canlı anlatayım dedim ( aklına bile gelmemiş aslinda;))
  • O kadar tuzlu yersen elin yüzün böyle börek gibi şiser iste. Azalt şu boku azalt! ( kendinden emin bi öfke... niyeyse?)
  • Sen o mekanı sahibi degişmeden önce görecektin.
  • Çok satan kitabı hemen okuyamam ben...
  • A! Oimpos' a şimdiye kadar gitmediysen gitmene gerek yok, bi' özelliği kalmamış artık- 10 yıldır aynı laf...

...ve daha birsürü...

Demeyen , dememiş olan varsa mertçe çıksın söylesin. 'Yok ben bunlardan birini bile demedim' desin. Tanışmak istiyorum o çemberdışı kardeşimizle.

Hiç yorum yok: