6 Temmuz 2012 Cuma

KADIN İLE KADIN DOST OLUNCA, ŞEKERLENİR DÜNYA


Bir ağacın arkasında doğabilirdim;
çocukluğumu milyonlarca kardeşimle oynayarak geçirir, genç bir kız olunca da hemşire olabilirdim. 
Kuvvetli bir 'kadın' hareketinin çalışkan emekçilerinden biri olabilirdim. 
Erkeklere sadece damızlık gözüyle bakıp, hepsini dönüşü olmamak üzere hayatımdan ayıklayabilirdim. 
Büyüyüp kraliçe olabilir, bal yapabilirdim...
Arı olsaydım...
Ben bir arı olsaydım, mutlu bir arı olurdum.
Şimdi bir bize bak, bir de arıya; pöf! Anne! Ben biraz arı olabilir miyim?N' olur! Sonra da Zeynep'le ödev yapıcam söz. Söz veriyorum; bir saat arılarla olup geleceğim. Zaten ancak 1 saat arı olabilirim. Sadece merakımdan; nasıl oluyor da parmak ucu kadar onca kadın, bir arada çalışıp didinerek üretiyor; onca parmak ucu kadar kadın el birliğiyle yaşayıp çoğalıyor... Merak ediyorum... Arı hemcinslerimden kadın dostluğunu öğrenip dünyamıza döneceğim, söz veriyorum anne... Çünkü biliyorum ki (şanslıyım bunu tadarak öğrendiğim için), biliyorum ki; kadın kadına arkadaşlık candır!

Hiç yorum yok: