12 Temmuz 2012 Perşembe

ACABA




Bugün şans eseri O' nu su içerken gördüm...
O da herkes gibi şişeyi tepesine dikip kana, kana su içti! Ne güzel...
Sadece rüyanda görebildiğin, bazan rüyana gelmeye dahi tenezzül etmeyen O, su içti; çocuk gibi.
İsmini bilmediğim bir kadın. Kadın.
Gözleri dolu, çenesi neşeli, saçları uzun, teni beyaz.
Ara sıra evine girerken gördüğüm, adını dahi bilmediğim bir komşu.
Her gün başka saatte girip çıkıyor; öleceğim meraktan.
Olasılıklar arttıkça uzaklaşıyor benden.
Ya ahlaksız bir mesleği varsa.
Ya vardiyalı çalışan bir fabrika kızıysa...
Ya aşıksa birine...
Ya aşktan dili yanmış bir yalnızsa...
Ya başka bir yerde oturup, bizim apartmanda birini ziyarete geliyorsa...
Ya herşeyinden vazgeçmişse...
Ya çocukluğu, arkadaşları sokakta oynarken evde ödev yaparak geçtiyse...(Bu bilgi benim işime hiç yaramaz.)
Ya acıktıysa şimdi...
Ya biri peşine düştüyse! Eyvah! Ciğerim yanar!(Sakin olmalıyım.)
Ya beni sevebilecek kadar çaresizse...
Ya gözüne bi'şey kaçtıysa...(Canım)
Ya...
Ya! Ya hiç görmediysem O' nu?
Yok, yok. İyice saçmaladım.
Gördüm.
Su içti.
Senin, benim gibi.

Hiç yorum yok: