19 Mart 2014 Çarşamba

KONUŞTU!

-Korkma ama sana bişey söyliycem... Tatlım ben başka bi ağaç diilim, gölgenim senin. Sosyalleş biraz, iyi görmüyorum seni. Tamam mı canım? ... Ağlıyo musun sen? Amaaan sana da bişey söylenmiyo canım... Kötü bişey mi dedim ben şimdi... Gördün mü iyiden iyiye sulugözün teki oldun... Ağlama... Bak... Bak beni de ağlatıcaksın... A! Bak kuş geçiyo... Tanıdın mı? İlerideki söğüt ağacındaki Kerime var ya, en iri serçe; O'nun ortancası bu kuş. Hah! Şöyle gül biraz... Canım benim...

Beğendin mi yaptığını... Ben de ağlıyorum işte... 

Memet! Lan Memet! Kediler günün kutlu olsun...

Bak şakalaş böyle ettaftakilerle... İyi gelecek inan bana... Tamam. Öptüm ve sustum ben...

...

...

Ne bakıyon? 

(Gülüşmeler...) 

... Hahhhahh! Bi de bana sık sık dün gece nerdeydin diye kapris yapmalar filân... 



Hiç yorum yok: